In conformitate cu Regulamentul UE 2016/679, pentru a utiliza acest site in continuare, te rugam sa iti dai acordul privind folosirea cookie-urilor si prelucrarea datelor personale colectate prin formular si email.

De Acord Ce inseamna cookie si cum le folosim
Cum prelucram datele personale colectate prin formular si email

La completarea şi trimiterea formularelor către Contapenet Profiexpert Srl prin intermediul paginilor web ale domeniului https://contapenet.ro, acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal se face manual de către utilizator.

Informarea folosirii Cookie-urilor este afişată vizibil şi clar în cadrul paginilor web ale domeniului https://contapenet.ro
Acordul privind folosirea Cookie-urilor se face manual de către utilizator.

Capitolul 1 – Definiții

Prestator – Contapenet Profiexpert Srl, Str. Aleea Barajul Sadului, Nr.3-5, sector 3, Bucureşti.

Website – totalitatea paginilor de pe domeniul https://contapenet.ro

Utilizator – persoană fizică și/sau persoană juridică care are acces la Website prin intermediul unui browser.

Date Personale – orice fel de informaţie care priveşte Utilizatorul în mod personal şi cu ajutorul căreia Utilizatorul poate fi identificat; astfel de date pot fi dar nu se limitează la: nume, prenume, cnp, vârstă, sex, adresă domiciliu, adresă e-mail.

Date Anonime – orice fel de informaţie care priveşte modalitatea prin care este utilizat Website-ul şi care NU identifică personal Utilizatorul; astfel de date pot fi dar nu se limitează la: comportamentul şi preferinţele Utilizatorului pe Website, informaţii despre traficul pe Website.

Date – totalitatea Datelor Anonime şi a Datelor Personale.

Cookie – fișier de mici dimensiuni, în general alcătuit din litere și cifre, care este descărcat în memoria unui computer personal, telefon mobil, sau tabletă şi care este salvat pe discul local, atunci când Utilizatorul accesează Website-ul; cookie-urile memorează doar Date Anonime.

Capitolul 2 – Colectarea Datelor

Prestatorul colectează Date pentru a oferi Utilizatorilor o experienţă uniformă atât în timpul vizitării Website-ului dar şi ulterior, sub forma continuării comunicării la distanţă.

Prestatorul va folosi Datele colectate doar în scopurile precizate în prezentul document şi doar în condiţiile în care această practică aduce Utilizatorului o îmbunătăţire a calităţii serviciilor pentru care acesta a ales să viziteze şi să utilizeze Website-ul.

Colectăm Datele Personale atunci când Utilizatorul completează şi trimite către Prestator formularele online de pe paginile Website-ului. Formularele completate cu Datele Personale nu pot fi trimise către Prestator dacă Utilizatorul nu îşi exprimă acordul privind condiţiile prezentului document.

Exprimarea acordului de furnizare a Datelor Personale se face manual, de fiecare Utilizator în parte, selectând cu cursorul sau prin atingere (în cazul ecranelor tactile) căsuţa de bifare atribuită acordului din cadrul formularului.

Colectăm Datele Anonime în mod automat, cu ajutorul Cookie-urilor proprii sau de la terţi, plasate în memoria browser-ului Utilizatorului.

Capitolul 3 – Prelucrarea Datelor Personale

Conform cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date, Prestatorul are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate Datele Personale pe care Utilizatorul le furnizează despre persoana sa, despre un membru al familiei sale ori o altă persoană.

Cum folosim Datele Personale colectate prin formular online şi email:

  1. * continuarea dialogului la distanţă iniţiat de Utilizator în momentul completării formularului de contact sau în momentul trimiterii unui email, respectiv transmiterea raspunsului Prestatorului la mesajul scris de către Utilizator prin intermediul formularului de contact;
  2. * trimiterea de mesaje de natură comercială şi/sau de informare prin poşta electronică (e-mail). Utilizatorul nu va primi mesaje nesolicitate prin sisteme automate de apelare şi comunicare, care nu necesită intervenţia unui operator uman, prin fax sau poştă electronică (e-mail) sau prin orice altă metodă care foloseşte serviciile de comunicaţii electronice destinate publicului.Excepţie face cazul în care Utilizatorul şi-a exprimat în prealabil consimţământul expres (şi-a exprimat acordul) pentru a primi astfel de comunicări, aşa cum este descris în Capitolul 2.

Totodată, ulterior exprimării consimţământului de primire a mesajelor, Utilizatorul are dreptul să solicite în mod gratuit şi simplu încetarea comunicării electronice.

În acest sens Prestatorul va pune la dispoziţia Utilizatorului link-uri şi adrese de e-mail vizibile în paginile proprii şi în mediile de comunicare a mesajelor.

Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către Prestator şi nu sunt comunicate nici unei terţe părţi.

Utilizatorul beneficiază de următoarele drepturi care pot fi invocate oricând, fără justificare şi într-un mod gratuit şi simplu:
– dreptul de retragere a acordului de prelucrare a datelor;
– dreptul de ştergere a datelor (de a fi uitat);
– dreptul de restricţionare a prelucrarii datelor;
– dreptul de acces şi de intervenţie (modificare) asupra datelor;
– dreptul de a se adresa justiţiei.

Capitolul 4 – Securitatea Datelor Personale

A. Angajament

Activităţile desfăşurate de Prestator sunt în conformitate cu legislaţia aplicabilă referitoare la protecţia Datelor Personale şi la securitatea acestora.

Prestatorul aplică măsuri tehnice şi organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal împotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificării, dezvăluirii sau accesului neautorizat.

Prestatorul nu vinde, nu oferă, nu înstrăinează şi nu face schimb de Date Personale obţinute prin intermediul formularelor web de pe paginile proprii. De asemenea, Datele Personale, inclusiv adresele de e-mail, nu vor fi publicate pe paginile web proprii, fără acordul explicit al persoanei avizate.

B. Securitate

Pentru a proteja datele personale de distrugerea accidentală sau ilegală, de pierderea sau alterarea acestora şi de accesul unor persoane neautorizate, Prestatorul utilizează măsuri de securitate tehnice şi organizatorice.

Datele Personale completate şi trimise de Utilizator prin intermediul formularelor online de pe Website vor fi procesate, stocate şi criptate (în cazul parolei de acces) utilizând tehnici informatice din domeniul programării web, care pot fi dar fără a se limita la:

  1. imunizarea câmpurilor formularelor prin metode specifice,
  2. respectarea parametrilor de siguranţă privind conexiunea cu baza de date,
  3. instalarea de programe antivirus in sistemul de operare al Serverului.

Accesul la baza de date pentru lucrările de administrare şi/sau modificare a anumitor date se realizează prin autentificarea cu parolă doar de către administratorii şi/sau angajaţii desemnaţi de Prestator.

De asemenea, pentru menţinerea securităţii prelucrării Datelor Personale (în special împotriva viruşilor informatici) Prestatorul interzice folosirea de programe software locale care provin din surse neautorizate (dubioase) şi instalează pe hard disk-urile locale programe de tip antivirus pentru prevenirea infestării cu viruşi şi dacă este cazul pentru devirusarea automată.

Administratorii şi/sau angajaţii desemnaţi de Prestator să aibă acces şi să modifice baza de date se supun obligaţiilor contractuale de confidenţialitate şi pot fi traşi la raspundere în czul nerespectării acestor obligaţii.

De asemenea, aceştia sunt instruiţi asupra importanţei menţinerii confidenţialităţii Datelor Personale, precum şi asupra riscurilor pe care le comportă prelucrarea datelor cu caracter personal.

Datele Personale stocate în baza de date NU vor fi tipărite.

Prestatorul garantează securitatea şi confidenţialitatea datelor cu caracter personal găzduite în sistemul său informatic.

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners.
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Privacy Policy

What information do we collect?

We collect information from you when you register on our site or place an order. When ordering or registering on our site, as appropriate, you may be asked to enter your: name, e-mail address or mailing address.

What do we use your information for?

Any of the information we collect from you may be used in one of the following ways: To personalize your experience (your information helps us to better respond to your individual needs) To improve our website (we continually strive to improve our website offerings based on the information and feedback we receive from you) To improve customer service (your information helps us to more effectively respond to your customer service requests and support needs) To process transactions Your information, whether public or private, will not be sold, exchanged, transferred, or given to any other company for any reason whatsoever, without your consent, other than for the express purpose of delivering the purchased product or service requested. To administer a contest, promotion, survey or other site feature To send periodic emails The email address you provide for order processing, will only be used to send you information and updates pertaining to your order.

How do we protect your information?

We implement a variety of security measures to maintain the safety of your personal information when you place an order or enter, submit, or access your personal information. We offer the use of a secure server. All supplied sensitive/credit information is transmitted via Secure Socket Layer (SSL) technology and then encrypted into our Payment gateway providers database only to be accessible by those authorized with special access rights to such systems, and are required to?keep the information confidential. After a transaction, your private information (credit cards, social security numbers, financials, etc.) will not be kept on file for more than 60 days.

Do we use cookies?

Yes (Cookies are small files that a site or its service provider transfers to your computers hard drive through your Web browser (if you allow) that enables the sites or service providers systems to recognize your browser and capture and remember certain information We use cookies to help us remember and process the items in your shopping cart, understand and save your preferences for future visits, keep track of advertisements and compile aggregate data about site traffic and site interaction so that we can offer better site experiences and tools in the future. We may contract with third-party service providers to assist us in better understanding our site visitors. These service providers are not permitted to use the information collected on our behalf except to help us conduct and improve our business. If you prefer, you can choose to have your computer warn you each time a cookie is being sent, or you can choose to turn off all cookies via your browser settings. Like most websites, if you turn your cookies off, some of our services may not function properly. However, you can still place orders by contacting customer service. Google Analytics We use Google Analytics on our sites for anonymous reporting of site usage and for advertising on the site. If you would like to opt-out of Google Analytics monitoring your behaviour on our sites please use this link (https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/)

Do we disclose any information to outside parties?

We do not sell, trade, or otherwise transfer to outside parties your personally identifiable information. This does not include trusted third parties who assist us in operating our website, conducting our business, or servicing you, so long as those parties agree to keep this information confidential. We may also release your information when we believe release is appropriate to comply with the law, enforce our site policies, or protect ours or others rights, property, or safety. However, non-personally identifiable visitor information may be provided to other parties for marketing, advertising, or other uses.

Registration

The minimum information we need to register you is your name, email address and a password. We will ask you more questions for different services, including sales promotions. Unless we say otherwise, you have to answer all the registration questions. We may also ask some other, voluntary questions during registration for certain services (for example, professional networks) so we can gain a clearer understanding of who you are. This also allows us to personalise services for you. To assist us in our marketing, in addition to the data that you provide to us if you register, we may also obtain data from trusted third parties to help us understand what you might be interested in. This ‘profiling’ information is produced from a variety of sources, including publicly available data (such as the electoral roll) or from sources such as surveys and polls where you have given your permission for your data to be shared. You can choose not to have such data shared with the Guardian from these sources by logging into your account and changing the settings in the privacy section. After you have registered, and with your permission, we may send you emails we think may interest you. Newsletters may be personalised based on what you have been reading on theguardian.com. At any time you can decide not to receive these emails and will be able to ‘unsubscribe’. Logging in using social networking credentials If you log-in to our sites using a Facebook log-in, you are granting permission to Facebook to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth and location which will then be used to form a Guardian identity. You can also use your picture from Facebook as part of your profile. This will also allow us and Facebook to share your, networks, user ID and any other information you choose to share according to your Facebook account settings. If you remove the Guardian app from your Facebook settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a Google log-in, you grant permission to Google to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth, sex and location which we will then use to form a Guardian identity. You may use your picture from Google as part of your profile. This also allows us to share your networks, user ID and any other information you choose to share according to your Google account settings. If you remove the Guardian from your Google settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a twitter log-in, we receive your avatar (the small picture that appears next to your tweets) and twitter username.

Children’s Online Privacy Protection Act Compliance

We are in compliance with the requirements of COPPA (Childrens Online Privacy Protection Act), we do not collect any information from anyone under 13 years of age. Our website, products and services are all directed to people who are at least 13 years old or older.

Updating your personal information

We offer a ‘My details’ page (also known as Dashboard), where you can update your personal information at any time, and change your marketing preferences. You can get to this page from most pages on the site – simply click on the ‘My details’ link at the top of the screen when you are signed in.

Online Privacy Policy Only

This online privacy policy applies only to information collected through our website and not to information collected offline.

Your Consent

By using our site, you consent to our privacy policy.

Changes to our Privacy Policy

If we decide to change our privacy policy, we will post those changes on this page.
Save settings
Cookies settings